Jaarstukken 2020

Bestuur en dienstverlening

Dienstverlening

Wat wilden we bereiken?

  • Inwoners kunnen meer zaken digitaal met de gemeente regelen (digitaal aanvragen en de voortgang van een aanvraag inzien).
  • De kwaliteit van onze dienstverlening is hoog en afgestemd op de behoeften van onze inwoners.
  • Vragen worden zoveel mogelijk in het eerste contact afgehandeld.
  • Producten worden snel geleverd.

Beleidsindicatoren

Indicator

Toelichting

Bron

Streefwaarde 2020

Realisatie 2020

Streefwaarde 2021

Klanttevredenheid dienstverlening Klant Contact Centrum

Klanttevredenheid telefonie, online dienstverlening en what's app (2020)

Diverse bronnen*

telefonie: >8,0
online: 6,0
What's app: 7,0

telefonie: 6,7
online: 6,8
What's app: nvt**

telefonie: >8,0
online: 7,0
What's app: 7,0

* waaronder de Nissewaard peiling en dashboard Dienstverlening
** What's app was in 2020 niet beschikbaar voor gemeenten.

Deze pagina is gebouwd op 08/02/2021 14:07:28 met de export van 08/02/2021 13:40:54