Jaarstukken 2020

Bestuur en dienstverlening

Burgerzaken

Wat wilden we bereiken?

  • Verbetering adreskwaliteit BRP.
  • Adequate opsporing van identiteits- en adresfraude en samenwerking met ketenpartners.
  • Doorontwikkeling digitale dienstverlening Burgerzaken.

Beleidsindicatoren

Indicator

Toelichting

Bron

Streefwaarde 2020

Realisatie 2020

Streefwaarde 2021

Waardering dienstverlening Stadswinkel

Betreft de fysieke balies in de centrale hal van het stadhuis

Diverse bronnen
(Realisatie 2017 (8,9) betreft score klanttevredenheidsonderzoek balie Dashboard Dienstverlening)

8,0

Er is onderzoek gedaan naar een tool waarmee de klanttevredenheid gemeten kan worden. Omdat het een nieuwe werkwijze betreft voor 2021 is de streefwaarde aangepast.

7,0

Zelfevaluatie BRP


Zelfevaluatie Reisdocumenten

Jaarlijkse audit op uitvoering werkprocessen en (informatie)beveiliging
Score >90%= voldoende
Score >95%= goed

Rijksdienst voor Identiteitsgegevens

91,0%

97,5%

96,6%



99,1%

91,0%

97,5%

Deze pagina is gebouwd op 08/02/2021 14:07:28 met de export van 08/02/2021 13:40:54